Totalul afișărilor de pagină

Ce vedeta seamana cu o papusa Barbie ?

miercuri, 4 aprilie 2012

OANA Roman le raspunde celor care o critica

Oana Roman ia atitudine impotriva celor care o critica: Mi as dori mult ca cei care arunca pietre in mine prin ziare si pe la radio sa o poata face si uitandu se in ochii mei! Mi ar placea mult sa i vad fatza in fatza si sa mi spuna ce au de spus! Altfel vorbele lor exprima doar lasitate si ii descalifica ! E usor sa arunci cu pietre in cineva in care se arunca pietre zilnic pentru ca a devenit un trend ! O piatra in plus sau in minus nu face diferenta, doar creeaza mai multa rezistenta la cel care incaseaza! Eu inca ma abtin sa le raspund cu aceeasi moneda , caci sunt sigura ca ar fi socati de ce le ar auzi urechile, ii las doar sa si imagineze ce gandesc eu despre ei!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare