Totalul afișărilor de pagină

Ce vedeta seamana cu o papusa Barbie ?

marți, 3 ianuarie 2012

Povesti de viata: ILEANA CIUCULETE


Ileana Ciuculete s-a nascut in comuna Vela , Sat Gubaucea din judetul Dolj la  data de 20 septembrie ,zodia fecioara,fiind rodul eforturilor si dragostei parintilor ei.Acestia au mai avut un baiat,insa a murit la varsta de 4 ani,exact inainte sa se nasca,Ileana,parca menita sa le aline suferinta,iar dupa ea a venit fratele ei,Auras.Desi mama si-a dorit un baietel,cand s-a nascut Ileana,asa rotofeie si imbujorata care avea 4 kg si 300 de g la nastere, s-a indragostit de ea si a iubit-o din prima clipa.
Mica fiind,ii avea in jur pe tatal,mama si fratele ei,Auras.Acum interpreta a ramas foarte legata de mama sa pentru ca timpul necrutator a trecut si l-a fulgerat in drumul sau pe tatal ei.Parintii au sustinut-o din toate puterile in cariera artistica si incepand de la gradinita au sprijinit-o la fiecare aparitie in public.Ileana spune ca fara ei nu ar fi ajuns ceea ce este astazi,pentru ca adevaratul sprijin i-a venit inca de atunci din partea familiei.Piesa"Moarte,moarte nemiloasa" nu a aparut la intamplare,ci marcheaza momentul cel mai tragic din viata cantaretei,moartea tatalui sau in 1992.In acele vremuri,oamenii faceau alt fel de aducatie copiilor."Nu existau prea multe probleme de comunicare intre mine si parintii mei.Educatia era  drastica si se facea cu.....NUIAUA!Faceam prostii impreuna cu fratele meu mai mic si primeam bataie" In ciuda nuielusii,Ileana si-a respectat parintii si-a incercat sa nu le incalce cuvantul si sa fie un copil bun .Si binele si-a facut efectul.Acum este foarte mandra cand intoarce capul si priveste inapoi in timp.A muncit foarte mult pe plan muzical si stie sigur ca a meritat efortul.
         Viata ne rezerva multe probleme,spune Ileana."Uneori,copil fiind imi doream de Sarbatorile de Pasti de exemplu,sa am lucruri noi,frumoase,mai ales rochite.Ai mei nu-si permiteau si sufeream cumplit pentru asta.Eram trimisa de catre parintii mei la targ cu purcelul la spate dar aveam cea mai mare vanzare probabil pentru ca eram copil."
Intre ras si plans,incercand sa-si stapaneasca lacrimile,coplesita de amintiri,Ileana trece la momente fericite din viata ei,cum ar fi petrecerile date de familia sa la sfarsit de saptamana ,unde canta de mama focului de fiecare data.
         "Eram un vlastar care cresteam pe ulitele satului meu natal si ascultam la difuzor cantecele inegalabile ale Mariei Lataretu.Tatal meu a inceput sa imi scrie versuri pe scandura atelierului de tamplarie unde lucra,iar seara,obosit fiind,il desfatam cu incercarile mele artistice.Timpul a trecut iar la varsta de 12 ani am inceput sa particip la serbari campenesti cu o familie de lautari renumiti,Piculeata din Craiova,de la care am luat primele lectii de tehnica interpretativa.Apoi am fost angajata cu dispensa de varsta  la Filarmonica Oltenia a Craiovei.
Am avut o mare sansa cand regretatul dirijor Ionel Budisteanu,cu exigenta profesionala,m-a obligat sa cant cu regretatul Ion Dolanescu pe scena Teatrului din Drobeta-Turnu-Severin.De emotie,la un moment dat,mi-a cazut un cercel din ureche iar publicul m-a privit intr-un mod deosebit si nu a luat in seama incidentul petrecut.Din cauza distributiei de exceptie,spectacolul s-a repetat 3 zile consecutiv iar o luna mai tarziuam fost invitata la Radio Craiova,unde am facut primele inregistrari.Imi amintesc cu placere de melodia"Lunca,lunca imbobocita"care a fost  prima mea melodie. Ileana Ciuculete pana in prezent are 29 de albume cu melodii proprii si peste 750 de melodii.Pe parcursul anilor a castigat 4 discuri de aur si unul de platina la cd-urile : N-as zice ca nu mi-e bine, Ciupe neica Binisor cu orechestra Lautarii din Chisinau , Ciorba de Curcan care a castigat si discul de platina si Didu Lidu.Are un disc de aur si in Belgrad cu Taraful sarbesc unde canta acolo de la varsta de 16 ani!

 "M-am casatorit la o varsta foarte frageda , la 16 ani cand deja eram cantareata.Apoi la varsta de 19 ani am dat nastere primului meu baiat , Mugurel , la 2 ani a venit si cel de-al 2-lea baiat , Cristian care vruiam sa fie fata , dar Dumnezeu nu mi-a dat fata pe care mi-o doream din tot sufletul si mi-a daruit tot baiat.O sa-mi aduca baietii 2 nurori si o sa le iubesc poate mai mult decat pe ei daca vor fi pe sufletul meu si nu o sa fiu severa deloc pentru ca si eu am avut soacra."Ileana Ciuculete regreta cele 2 casatorii  anterioare celei existente in prezent , considerand ca si-a irosit timpul pana sa-l cunoasca pe Cornel Gales , sotul si impresarul ei care sunt de 20 de ani de casatorie impreuna si un an de proba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare