Totalul afișărilor de pagină

Ce vedeta seamana cu o papusa Barbie ?

joi, 19 ianuarie 2012

Povestea de iubire dintre MARIAN VANGHELIE si OANA NICULESCU - MIZIL

OANA NICULESCU - MIZIL :"Da, este adevarat, Marian Vanghelie si cu mine alcatuim, acum, un cuplu. Suntem doi oameni care se iubesc si nu ne este rusine sa o recunoastem, chiar daca relatia noastra a fost si va ramane una discreta. Dupa cum se stie, el a facut public faptul ca suntem impreuna, iar eu il sustin, chiar daca am negat la un moment dat. Asa mi s-a parut firesc, in acel moment, sa il las primul pe el sa isi asume aceasta relatie, barbateste, iar acesta este unul dintre lucrurile care imi plac cel mai mult la el. Barbatia, onestitatea, ambitia si faptul ca isi asuma faptele si opiniile fara a da inapoi. Dar, mai ales, imi place la Marian tandretea cu care ma inconjoara si pe care nu o banuiam la prima vedere. Este un om inteligent si un barbat de incredere.

Avem o realatie fireasca, frumoasa, care a evoluat de la sine. Traim o “intamplare” umana speciala, dar atat de obisnuita, care ne face fericiti si care nu supara pe ceilalti, atat timp cat amandoi suntem niste oameni liberi. Atat eu cat si Marian ne-am separat de sotii nostri si suntem in relatii foarte bune cu ei.
Eu si Jimmy suntem separati de la sfarsit anului trecut, dar am ramas foarte buni prieteni. Este un om minunat, caruia ii datorez mult in devenirea mea. Va avea mereu un loc in sufletul meu.
Ne-ar bucura, pe mine si Marian, in egala masura, ca presa sa se ocupe mai putin de relatia noastra, mai ales in contextul actual. Asadar, ii rog pe jurnalisti, pe aceasta cale, sa ne respecte intimitatea, noua si celor apropiati noua."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare