Totalul afișărilor de pagină

Ce vedeta seamana cu o papusa Barbie ?

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

DANA ROGOZ te invata cum sa-ti faci un TURBAN

Sursa:http://danarogoz.onemagazine.ro/

Etapa 1. Esarfa/baticul/salul il pliezi in forma de triunghi, din forma patrata initiala (parte peste parte).

Etapa 2. Il asezi pe cap, cat sa-ti descoperi toata fruntea si sa nu se vada prea mult din radacina parului (asta daca vrei poti face la final, cand il mai aranjezi gata facut).
Etapa 3. Iei cele doua capete si le treci in X prin spate. Adica varful din stanga il treci in dreapta si cel din dreapta il treci in stanga, formand la spate un X. Suna complicat explicatia in scris, dar e foarte simplu:
Etapa 4. Acum o sa ai cele doua capete ale esarfei trecute in X pe la spate, iar varful intial al esarfei va fi ramas pe mijlocul spatelui. Se vede deja ca eu la etapa asta mi-am bagat tot parul inauntru.
Etapa 5. Acum ia varful esarfei si muta-l pe partea stanga sau dreapta, cum preferi, langa unul din capete.
Etapa 6. Acum rasucesti cele doua capete (unul va fi mai gros pentru ca e format si din varful esarfei), cati sa subtiezi grosimea lor.
Etapa 7. Iei cele doua capete ale esarfei, gata rasucite, si le treci in X deasupra capului tau.
Etapa 8. Asta e ultima etapa, cand ascuzi varfurile celor doua capete pe dedesubt, cat sa tina.
Si asa arata la final turbanul meu facut in fata aparatului foto, adica FARA oglinda. Deci e super usor de facut!
Tot asa l-am facut si pe cel de la Roma, doar ca era alta esarfa (conteaza mult cu ce iti faci turbanul, ca nu toate arata bine – mie imi plac cum arata cele cu franjuri, dar imi fac si din esarfe simple).
Iar mai jos e o poza surprinsa la o terasa ceva mai devreme, cand mi-am facut un turban mai lejer, dar urmand pasii de mai sus, doar ca la final in loc sa trec in X, am facut nod si apoi am ascuns varfurile. Si am lasat parul jos, dupa urechi. Deci puteti improviza si voi pe aceeasi schema, in functie de cum va vine mai bine si cum cade materialul esarfei.
Sper sa se inteleaga explicatia mea si sa va ajute. Astept sa-mi spuneti cum a iesit turbanul vostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare